Thursday, October 06, 2005

RAMADHAN AFTER RAMADHAN

Ahlan wasahlan ya Ramadhan...
Alhamdulillah... tiada kata2 utk digambarkan kegembiraan apabila dpt lg mengecapi Ramadhan kali ni. Hari ni hari ke tiga pose dan mlm ke empat terawih bg sesetengah penduduk Sheffield. Setakat ini usaha utk membaca sejuzu' Al-quranul Karim setiap kali terawih tertunai.Insyaallah moga2 ini berterusan. Ini Ramadhan kali ke 3 saya berjauhan dgn keluarga, tp Alhamdulillah..alah tegal biasaa...tak gitu?
Teringat masa firstime berpose kat Castle Highmead...Rindu suasana kat sana yg sentiasa di penuhi majlis2 ilmu, lbh2 lg bulan Al-mubarak cam ni.Insyaallah castel Highmead pasti akan di kunjungi sebelum berakhir Ramadhan Karim ni..amin.
First day pose kak rose, hadi, noor, huda dan syair terbang balik ke tanah air...dlm masa yg sama saya mendapat sms dr malaysia yg memberitakan Ukhti Aishah Asihah Razali telah kembali ke rahmatullah. Innalillah...semoga Allah mengasihani dan menempatkannya ke dlm golongan2 yg mendapat rahmatNya. Ukhti ni junior saya masa kat DQ. Walau pun x rapat mn, tapi kenallah perwatakkannya.Lagi pun Allahyarham di antara barisan pimpinan pelajar...seorg yg lincah dan ceria. Terbayang2 wajah ceria huda dan syair yg bercerita tentang sahabat dia ni...Tp tak di sangka2 tiada lg pertemuan setelah 3 tahun memendam rindu. Semoga kita semua di satukan di syurga yg abadi...amin.

Nokhtah KEMATIAN bersama dgn kita!!!
Sedarkah kita?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Raudhah
Islamic Comics
Alwan Comics
Koleksi Nasyid
Nasyid Baru dan Lama
Komuniti Muslimah
e-Pondok Nusantara
Tazkirah Online
Companions of the Prophet
Abu Darda'
Atikah Harun
Hadi n kak rose
Khadijah Qamaruddin
Nur Arbaieyah
Syahir Nordin
Tengku zawani
Yanti
Zubir
Aida Munira
Ariff Abdussalam
Azamen
Huda Soid
Khamizi
Nik Mun
Saudagar Mimpi
Zul Pahang






Radio IKIM.fm
  • RADIO NUR ISLAM
  • RADIO NUR HIDAYAH
  • RADIO TARBIYYAH
  • RADIO IPIJ
  • RADIO MISG