Monday, August 15, 2005

PUJIAN DAN SYUKUR

Alhamdulillah... dapat juga saya menderma darah. Derma darah salah satu dr cita2 saya...insyaallah jika tercapai lagi mn2 cita2 saya akan saya wawarkannya lagi... ; > Sebelum ni pernah gak saya tanya Syafa (housemate) tapi jawapannya mengecewakan saya... banyak menda kena buat katanya. Saya ingat memang x der peluang utk saya menunaikannya tapi dgn pelawaan Kak Fazlin ptg tadi terus saya setuju. Kak Fazlin sebelum ni pernah cuba menderma tapi tak leh sbb darahnya kekurangan zat besi. Saya pergi bertiga campur Kak Mazia. Kak Mazia terpaksa pulang dlm kehampaan juga sbb saluran darahnya kecil sgt. Alhamdulillah saya tidak mengalami masalah. Mula2 tu memang takutlah... masa dia ambil darah utk test tu pun rase mcm nak nangis..he..he... x kluarkan jarum pun. Perasaan takut sakit jer lebih. Lepas test dlm masa 5 minit saya di panggil utk di ambil darah. Nasib ada Kak Fazlin yg menenangkan hati penakut ni dan bgt jg dgn nurse yg membuat kerja dgn friendly. Masa dia nak masukkan jarum utk keluarkan darah tu terasa gak sakit..bukan sakit sgt pun...cuma rase nyilu, lepas tu ok jer. Lepas dia org ambil darah saya di arah kan pergi kebahagian refreshment utk minum dan makan biskut sambil rehat2.
Balik ajer masa nak tekan loceng umah satu sms masuk, errmm Kak Fazlin kot. Tapi jauh dr sangkaan saya... saya dapat satu berita yg menggembirakan, Alhamdulillah... sbb Kak Wan dah selamat di tunangkan dgn akhi Syafiq. Tahniah Kak Wan dan Syafiq...semoga redha Ilahi sentiasa mendakapi kalian berdua....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Raudhah
Islamic Comics
Alwan Comics
Koleksi Nasyid
Nasyid Baru dan Lama
Komuniti Muslimah
e-Pondok Nusantara
Tazkirah Online
Companions of the Prophet
Abu Darda'
Atikah Harun
Hadi n kak rose
Khadijah Qamaruddin
Nur Arbaieyah
Syahir Nordin
Tengku zawani
Yanti
Zubir
Aida Munira
Ariff Abdussalam
Azamen
Huda Soid
Khamizi
Nik Mun
Saudagar Mimpi
Zul Pahang






Radio IKIM.fm
  • RADIO NUR ISLAM
  • RADIO NUR HIDAYAH
  • RADIO TARBIYYAH
  • RADIO IPIJ
  • RADIO MISG