Friday, September 16, 2005

DLM SUKA ADA DUKA

Kedatangan sahabat yg baru blk bercuti dgn junior kembali memeriahkan Sheffield. 3 bulan Sheffield sunyi dan sepi tapi kini ceria dgn cerita baru dan ahli baru. Yang paling best kedatangan housemate hinga'. Utk sesi ni nampak gayanya 5 Filey menjadi tempat plg meriah sbb menjadi umah kebajikan bg junior baru... Ahlan wa sahlan buat junior mau pun senior yg baru blk bercuti.

Alhamdulillah... adik2 tlh selamat sampai kat castle Highmead. Hati ni was2 bila nak melepaskan dia org balik bersendirian tanpa kawalan mn2 senior. Bukan x percaya pada dia org, tapi bimbangkan keselamatan dia org. Walaupun dia org blk bertiga tapi hati ini tdk senangkan mengenangkan itulah kali pertama dia og keluar tanpa ada org lebih tua atau ikhwah. Terima kasih kak na ucapkan buat adik bertiga atas pertolongan dan atas kesudian menetap di teratak ini. Kemaafan di pohon seandainya selama kita bersama ada terkasar bahasa, terguris rasa atau sebagainya.Semoga sesi baru ni ada suntikan baru utk lebih kehadapan...jadikan apa yg lalu sbg guru utk terus maju... slmt maju jaya.

Dlm cbuk menyambut kedatangan dan mengiring kepulangan, hati tiba2 rase sayu bila mengenangkan ex roomate saya akan meneruskan langkah yg tersangkut pada akhir bln ni. Kalau mengikut rancangan asalnya dia akan sambung pada bln 2 tahun depan. Alhamdulillah rezki dah dtg buat apa di tolak lagi. Cuma saya ajer yg masing tersadung di bumi Sheffield. Memang di lubuk hati masih tergantung harapan utk meneruskan langkah...tapi nak buat mcm mn. Kita hanya memiliki btg tubuh kita, pada hakikatnya tindak tanduk kita terdorong oleh rase tanggungjawab dan desakan org2 tertentu. Kekadang ianya berlawan sekali dgn keinginan dan kehendak hati. Alfun mabruk buat ukhti hidayah, ukhti khadijah dan akhi zubir atas kejayaan dpt memasuki Markfield. Dengki kat korang seme...nak sambung gak. Langkah korang aku iringi dgn doa semoga kalian berjaya di dunia dan akhirat.Amin. Kejayaan kalian kebanggaanku...aja aja fighting!!! => Jgn lupa doakan juga utk aku juga yer....
Kalau cuaca kat uk ni dlm sehari tu blh dpt 4 mcm....begitulah hatiku hari ni...dlm keadaan suka ada duka.. =>


Nokhtah KEMATIAN bersama dgn kita!!!
Sedarkah kita?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Raudhah
Islamic Comics
Alwan Comics
Koleksi Nasyid
Nasyid Baru dan Lama
Komuniti Muslimah
e-Pondok Nusantara
Tazkirah Online
Companions of the Prophet
Abu Darda'
Atikah Harun
Hadi n kak rose
Khadijah Qamaruddin
Nur Arbaieyah
Syahir Nordin
Tengku zawani
Yanti
Zubir
Aida Munira
Ariff Abdussalam
Azamen
Huda Soid
Khamizi
Nik Mun
Saudagar Mimpi
Zul Pahang






Radio IKIM.fm
  • RADIO NUR ISLAM
  • RADIO NUR HIDAYAH
  • RADIO TARBIYYAH
  • RADIO IPIJ
  • RADIO MISG