Sunday, October 16, 2005

JANJI YG DI MUNGKIRI

Alhamdulillah, abah dan ummi hanya ketawa ajer bila saya ckp saya nak raya( raya korbamn) kat bumi anbiya' nanti.Hari tu masa saya nak pegi summer...berkeras abah tak kasi.Tadi gementar gak nak minta kebenaran tapi abah hanya ketawa ajer menyebabkan hati ini tak ragu2 utk menjelajah bumi anbiya'. Syukran abah. Walau pun janji tak nak pegi ke sana...tapi kalau abah dah redha apasalahnya memungkirinya demi utk merialisasikan hajat di hati (anak yg nakal).
sebenarnya semenjak tegahan abah hari tu saya dah cuba padamkan hajat di hati...tapi tetiba ajer rase semangat nak pegi plak...lagi pun tiket blh dikatakan murah jugalah.
Syukran Jah kerana sudi menemani rakan mu yg nakal ni...he..he...maafkan aku sbb menyusahkan dirimu. Sbnrnya Jah nak sambung bljr bln 2 ni...dia berat ati gak nak pergi, entahlah mcm mn mek ni blh termakan rayuan kawannya yg nakal ni. Syukran Jah..kalau tak kerana hang...aku pasti family aku x bg =>
Hari ni buat majlis berbuka pose kat umah...Alhamdulillah syafa sanggup masak nasi ayam atas permintaan ramai...syukran syafa. Syafa, ada hadis tu pesan...maknanya lebih kurang cam ni "sesape bg makan org yg berpose, Allah akan kurnia pahala sama seperti org yg di beri makannya dan pahala org yg memakannya tidak di kurangkan walaupun sedikit" waaa...best tu.. Insyaallah nanti na tolong sekali ; )
Nokhtah KEMATIAN bersama dgn kita!!!
Sedarkah kita?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Raudhah
Islamic Comics
Alwan Comics
Koleksi Nasyid
Nasyid Baru dan Lama
Komuniti Muslimah
e-Pondok Nusantara
Tazkirah Online
Companions of the Prophet
Abu Darda'
Atikah Harun
Hadi n kak rose
Khadijah Qamaruddin
Nur Arbaieyah
Syahir Nordin
Tengku zawani
Yanti
Zubir
Aida Munira
Ariff Abdussalam
Azamen
Huda Soid
Khamizi
Nik Mun
Saudagar Mimpi
Zul Pahang






Radio IKIM.fm
  • RADIO NUR ISLAM
  • RADIO NUR HIDAYAH
  • RADIO TARBIYYAH
  • RADIO IPIJ
  • RADIO MISG