Saturday, July 30, 2005

TEFAL PUNYA PASAL

3 set tefal yg kak tie ( isteri abg) pesan tlh di beli, tinggal satu lagi utk ummi blm dibeli. Errmm dah terlanjur kak aida ajak...pegi lah ke TJhughes walau pun malas. kak aida dah ckp kat syukur yg saya nak shipping 2 boxs. banyaklah plak 2 boxs...tp rasanya ok jer 2 tea set, 4 set tefal, 2 ekor teady bear (utk adik) dan lain2 benda yg rase x guna sgt nanti blh sumbat sekali. smlm tel umah sbb rase tension n sedih sesgt. lega blh ckp dgn saiful, abah, ummi, farah dan adik mi. longest sekali saya ckp mestilah dgn saiful sbb dia banyak criter lagi pun bkn senang nak ckp dgn dia (tinggal hostel).
Terkejut gak bila ckp dgn abah... terus ajer abah tanya bila nak blk.... errmm rasenya sblm ni saya dah maklum yg saya nak further my study. sbnrnya semenjak berlaku blast hati rase tak tenteram...asyik ingat umah ajer. Lagi pun I think I can't collect the money for the fees. so, dlm kepala ni timbul nak balik jer. bila abah tanya jer bila nak blk terus ajer tersembul dr mulut ni nak blk bln akhir bln 12 atau awal bln 1. lps saya bg jwpn abah terus abah pas tel kat ummi. tau ummi tanya apa? "na bila nak sambung?" errrmmm...yer lah sblm ni saya ckp saya nak sambung. "ummi na nak blk bulan 12 atau bln 1" saya tak leh nak bayang apa perasaan ummi...samada suka, sedih atau kecewa. tp saya pasti ummi gembira bercampur sedikit kecewa sbb terus ummi ckp molek gak raya ni blk. he...he... terpaksa explain kat ummi yg saya nak raya kat sini dulu thn ni sbb nak rase raya kat shef. lepas ckp dgn ummi dan abah lega dan lapang hati... suara dia org seolah2 air hujan yg menyirami tanaman yg layu... sayang ummi sayang abah ; )
saiful ambil lesen minggu ni... buat elok2 nanti senang kak na nak pegi jalan... aja aja fighting ;)

Nokhtah KEMATIAN bersama dgn kita!!!
Sedarkah kita?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Raudhah
Islamic Comics
Alwan Comics
Koleksi Nasyid
Nasyid Baru dan Lama
Komuniti Muslimah
e-Pondok Nusantara
Tazkirah Online
Companions of the Prophet
Abu Darda'
Atikah Harun
Hadi n kak rose
Khadijah Qamaruddin
Nur Arbaieyah
Syahir Nordin
Tengku zawani
Yanti
Zubir
Aida Munira
Ariff Abdussalam
Azamen
Huda Soid
Khamizi
Nik Mun
Saudagar Mimpi
Zul Pahang






Radio IKIM.fm
  • RADIO NUR ISLAM
  • RADIO NUR HIDAYAH
  • RADIO TARBIYYAH
  • RADIO IPIJ
  • RADIO MISG