Thursday, June 16, 2005

tAk PaTuT...Tak PAtUT....

2 hari lepas,dua keping kad di tujukan kat saya. Jenuh fikir sapelah yg baik ati sesangat... tau tak kenapa? 2 keping kad istimewa tu di tujukan khas utk di isikan setem £1.45 dan sekeping lagi £1.05. Nakkan jawapan pada persoalan ni... terus ajer saya belikan setem utk di tampal, pastu pos semula.
semlm sampailah bungkusan2 tu.
Satu tu dr senior saya yaitu berisikan kertas yg memang saya nanti2kan, yg ni kena £1.05.
Bungkusan satu lagi tu, ish...ish melampau betul sahabat saya ni, dah lah lambat wish besday , pastu siap kena tambah duit utk present sendiri...tak patut... tak patut...
walaupun kena bayar duit setemnya...apa2 pun terima kasih bebanyak buat ukhti cmah dan ukhti miah, seronok gak dpt present kat akhir2 thn ni :')
Falsafah sorg Keakuan
* kawan, sesape sajer yg berada di sekelilingku.
Teman, sesape yg housemate n classroom dgnku.
Sahabat, sesape yg dapat menerima kekurangan ku.

Nokhtah KEMATIAN bersama dgn kita!!!
Sedarkah kita?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)

Raudhah
Islamic Comics
Alwan Comics
Koleksi Nasyid
Nasyid Baru dan Lama
Komuniti Muslimah
e-Pondok Nusantara
Tazkirah Online
Companions of the Prophet
Abu Darda'
Atikah Harun
Hadi n kak rose
Khadijah Qamaruddin
Nur Arbaieyah
Syahir Nordin
Tengku zawani
Yanti
Zubir
Aida Munira
Ariff Abdussalam
Azamen
Huda Soid
Khamizi
Nik Mun
Saudagar Mimpi
Zul Pahang






Radio IKIM.fm
  • RADIO NUR ISLAM
  • RADIO NUR HIDAYAH
  • RADIO TARBIYYAH
  • RADIO IPIJ
  • RADIO MISG